טלפון: 03-6443777  אימייל: info@digital-college.co.il

אבטחת מידע לעסקים – מדוע חשוב לדעת מה זה

מאת אבישי פרוינד | אוקטובר 4, 2021 | 0 Comments

אחד הנושאים הכי מדוברים היום בעולם האינטרנט, הסייבר ובחיבור שלו לעולם העסקים, הוא כל מה שקשור לאבטחת מידע. אנחנו יכולים למצוא בתקשורת לא מעט ידיעות ודיווחים, מצד אחד על ניסיונות אינסופיים, מוצלחים יותר או פחות, של גורמים שונים לעשות מתקפות סייבר על בתי עסק ולפרוץ אל המחשבים שלהם, ומצד שני, חברות אשר יוצרות תוכנות שנועדו…

קרא עוד

שיווק דיגיטלי דווקא בתקופה של "אחרי החגים"

מאת אבישי פרוינד | ספטמבר 13, 2021 | 0 Comments

אנו עומדים על סף תקופת חגי תשרי המביאה עמה המון חופש מבורך. אמנם זהו זמן נהדר בו אפשר לבלות עם המשפחה ולנוח, אך לבעלי עסקים מדובר בתקופה לא אידיאלית בכלל. מצד אחד במהלך החגים כמות הרכישות מצטמצמת בגלל שכולם כבר רכשו את המתנות לפני התקופה. מצד שני, לאחר החגים אנשים מצטמצמים כלכלית משום שבמהלך החגים…

קרא עוד

כמה מרוויח מעצב פנים?

מאת אבישי פרוינד | ספטמבר 9, 2021 | 0 Comments

אחד הפרמטרים שצעירים וצעירות בוחנים, לפני שהם מחליטים לאיזה תחום לימודים להירשם, הוא ללא ספק פרמטר השכר. אף צעיר וצעירה לא רוצים ללמוד מקצוע שלא יספק להם פרנסה או יספק להם פרנסה עם שכר נמוך בצידה. הם מחפשים מקצוע שיהיה מעניין, מאתגר, מקצוע שאפשר להתפתח בו, אך כזה שגם יספק להם הכנסה יפה בצידו. אחד…

קרא עוד

כיצד להפוך לימודי קידום אתרים למקצוע

מאת אבישי פרוינד | אפריל 9, 2018 | 0 Comments
קורס קידום אתרים

מחפשים ללמוד קידום אתרים? יש כמה דברים שחשוב שתדעו. תחום קידום האתרים בעולם נמצא בפריחה ובצמיחה מתמדת, ובישראל אמנם יש כבר אנשי מקצוע רבים אולם עדיין יש מקום לעוד מקדמי אתרים, וזאת מהסיבה הפשוטה שתעשיית הדיגיטלי, ובפרט אפיקי השיווק וקידום האתרים, ממשיכים לצמוח וכך גם הביקוש למקדמי אתרים טובים ואיכותיים. בשנים האחרונות עשרות מוסדות לימודים…

קרא עוד

פרסום בדחיפה VS פרסום במשיכה

מאת אבישי פרוינד | ינואר 20, 2016 | 0 Comments

בעולם הפרסום באינטרנט קיימות שתי גישות עיקריות לפרסום: פרסום במשיכה ופרסום בדחיפה. פרסום במשיכה המשמעות של פרסום במשיכה היא שמודעת הפרסום תופיע רק לאחר שהגולש מבצע פעולה אקטיבית. כך לדוגמה הגולש רשם מושג מסויים בשורת החיפוש וגוגל "הזריק" לעמוד מודעה המתאימה לחיפוש לביטוי. אם מישהו יחפש  בגוגל "מומחה לפייסבוק" סביר להניח שמודעות ממומנות של מומחי…

קרא עוד

פרסום בגוגל מול פרסום בפייסבוק

מאת אבישי פרוינד | דצמבר 20, 2015 | 0 Comments

רבים מידידי הקרובים, וגם ידידי הרחוקים, פנו אלי בבקשה שאעשה סדר בנוגע לשתי שיטות הפרסום העיקריות ברשת: פרסום בגוגל מול הפרסום בפייסבוק. להלן מאמר המפרט את היתרונות והחסרונות של כל שיטת פרסום. פרסום בגוגל הפרסום ב-Network Google Search – רשת החיפוש של גוגל, מופיעות מודעות הפרסום מעל לתוצאות החיפוש הרגיל או מתחתן. כך גם במכשירים סלולריים. פרסום…

קרא עוד
03-6443777