טיפים לפרסום נכון בפייסבוק

בשנים האחרונות, הרשתות החברתיות נכנסו גם הן כחלק בלתי נפרד מעולם השיווק והפרסום. פרסום ברשת החברתיות פייסבוק, יכול להיות יעיל וממוקד לכל בעל עסק וכזה שמביא תוצאות מרשימות. אז איך מפרסמים בפייסבוק בהצלחה? ריכזנו לכם מספר טיפים שיעזרו לכם.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

מעלים פוסט? אל תוותרו על התמונה

אחד הדברים הראשונים בהם מבחינים הגולשים הוא כמובן התמונה. ככל שהיא תהיה יותר מושכת, כך הגולשים ישימו לב אליה. כאן נציין שאפשר להשתמש בכל אלמנט ויזואלי מלבד תמונה על מנת שיהיה אפשר למשוך תשומת לב. אלמנטים ויזואליים נוספים שיתאימו הם סרטונים או גיפים. 

צרו מודעות שונות לקהלי יעד שונים

יכול להיות שהמוצר או השירות שלכם פונים לקהלים רבים, אך קחו בחשבון שלא כל תוכן יתאים וידבר לכל סוגי הקהלים. על כן, חשוב מאוד לפנות לקהל היעד בשפה שמתאימה לו וזאת בצירוף הויזואל (תמונה או סרטון) שגם יעניין אותו.

חשבו מיהו קהל היעד שלכם

אם סיימתם למקד את קהל היעד, עכשיו הגיע הזמן להבין מה הוא אוהב לראות ולצרוך. את כל הנתונים, ניתן להוציא מקמפיינים שהסתיימו. כל מה שיש לעשות הוא לנתח אותם ועם המידע שהתקבל, לבנות פוסטים טובים יותר בעתיד. ההמלצה היא להיעזר בשירותיה של חברה לשיווק דיגיטלי, שיש לה מומחים בתחום של פרסום בפייסבוק. 

מפרסמים בפוסט? השתמשו בהוכחה

קהלים בפייסבוק נחשפים למסרים פרסומיים רבים ועל כן הם מאוד סקפטיים לגבי המידע. על כן, על מנת לייצר אמון, צריך להביא הוכחה וגם ביסוס לתכנים שמעלים. כך הקהל יכול לאמת את המידע ואז להחליט אם לנקוט בפעולה או לא. 

המשכיות בפרסום

יש לשמור על המשכיות מבחינת הנראות וגם השפה. כך יהיה אפשר לחזק משמעותית את חווית הלקוח ולהפוך אותה למעולה עוד יותר וכך נוכל לדעת שהפרסום אכן הצליח. 

בחרו את ייעוד הקמפיין הנכון

חשוב להגדיר את מטרת הקמפיין ואת המשמעות שלו, כך יהיה אפשר להשתמש בפייסבוק ולהביא לתוצאות מדהימות. על כן, בחרו במטרה הנכונה. לדוגמה, אם מטרת הקמפיין היא תנועה לאתר, אז אין מה להתפלא שלא יהיו על המודעות תגובות. פייסבוק הוא כלי טכנולוגי ואוטומטי והוא יביא תוצאה על פי מה שמגדירים לו. על כן, בחרו בקפידה את מטרת הקמפיין.

צרו נוסחה מנצחת

אל תעשו קידום לפוסט מסוים ותצפו לראות תוצאות. ברוב המקרים, זה לא יעבוד טוב. אתם צריכים לחשוב על נוסחה מתקדמת ובכלל להעביר את הגולש במסע פרסום שבסופו של דבר, יעורר בו רצון לרכוש את המוצר או השירות שאתם מציעים. לדוגמה, מומלץ להתחיל עם פוסט שיש לו ערך ומידע שיכול לעניין את הגולשים הקוראים אותו ולאחר מכן, בהמשך לקחת ממנו גם טלפון ומייל ולשלוח לו מתנה בחינם (כמו מדריך דיגיטלי במייל). אנחנו מבטיחים לכם שהתוצאות יהיו מצוינות והגולש יהפוך ללקוח שלכם וירכוש את המוצרים או השירותים שאתם מציעים. 

השאר תגובה





03-6443777