איך להפוך את השימוש ב-WordPress להרבה יותר נוח?

אם יש לכם אתר וורדפרס, נשמח לשתף אתכם במספר עצות טובות ושימושיות, שיעזרו לכם להפיק את המקסימום מהמערכת וכמו כן לשפר משמעותית את הביצועים של האתר.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

ספק אחסון

חשוב מאוד, לבחור מלכתחילה, חברת אחסון שיש עליה המלצות וכזאת המספקת שירות מקצועי ואמין. אם התחלתם עם חבילת אחסון בסיסית, קחו בחשבון שעם הזמן, יכול להיות שתצטרכו לשדרג אותה. אחת הסיבות לשדרוג היא עקב שינוי בתנועת הגולשים הנכנסים לאתר. עליכם להתייעץ עם נציגי החברה ולשדרג לחבילה שתתאים לדרישות הנוכחיות. כך גם ביצועי האתר יהיו הרבה יותר טובים.

גודל התמונות משפיע על מהירות טעינת האתר

כאשר אתם מעלים תמונה לאתר, תדאגו להעלות אותו בגודל שאתם צריכים ולא בגודל הגדול ביותר. אם צריך, ערכו את התמונה באמצעות תוכנת “צייר” והקטינו את ממדיה. יתרה מזאת, השתמשו בכלי tinypng.com ובצעו דחיסה של התמונות וכך תוכלו להוריד משמעותית את גודל התמונות ולשפר את מהירות טעינת האתר.

תבנית עיצוב

מומלץ שתהיה לכם תבנית שעוצבה מראש על ידי מעצב אתרים והיא שתתוקן במערכת הוורדפרס שלכם. התבנית תהיה מותאמת לשפה המיתוגית שלכם ותעביר את הקונספט הנבחר ותצור חווית משתמש מעולה וכל זאת תוך שימוש בעיצוב גרפי, אינפוגרפיקות וטפסים. כמו כן, היא לא תטען מידע מיותר, סקריפטים וקבצי CSS שאינם נדרשים, אלא תטען את המינימום, כך שהאתר שלכם יפעל בצורה תקינה ובמהירות גבוהה.

תוספים

במערכת וורדפרס, יש תוספים מעולים שחלקם ניתנים בחינם וחלקם בתשלום. אלו תוספים שיכולים לשמור על רמת ביצועים אופטימלית של האתר. אחד מהתוספים המוכרים ביותר במערכת, הוא תוסף הנקרא אלמנטור. באמצעות התוסף, תוכלו לעצב את האתר וכל זאת כאשר כל השינויים מוצגים לכם במערכת בזמן אמת. התוסף עבר לוקליזציה (תרגום טקסט של ממשק) לשפות שונות בהן, עברית, גרמנית, פורטוגזית, יפנית ושפות נוספות. 

וורדפרס מעודכן

עליכם לשמור על גרסה מעודכנת של תבנית העיצוב וכמו כן עליכם לדאוג שכל התוספים המותקנים יהיו גם כן מעודכנים. אם יש תוספים שאינם בשימוש, העדיפות היא למחוק אותם.

תוסף זיכרון מטמון

אם האתר שלכם מלא בתכנים ובתמונות, עליכם לקחת בחשבון שכל אלה, עשויים להאט את זמן התגובה של השרת. על כן, אם תבחרו להשתמש בתוסף זיכרון מטמון, תוכלו לגשר משמעותית על הפער שנוצר בין זמן תגובת השרת לצד הלקוח.

כדאי לדעת – וורדפרס היא מערכת נוחה ליצירת אתר רב לשוני

אם אתם מעוניינים להפוך את האתר שלכם לרב לשוני, דעו שתודות לתוספי התרגום שמערכת וורדפרס מציעה, תוכלו להפוך את עבודת התרגום לפשוטה יותר. באמצעות שימוש בתוסף כמו TranslatePress, תוכלו לתרגם דפים ולראות את התרגום בזמן אמת. מדובר על תוסף מומלץ ומצוין המקל על מלאכת התרגום. מתרגמים חיצוניים יכולים להשתמש בו, מבלי שתהיה להם הגישה למערכת הניהול שלכם. כך אתם מרוויחים תרגום איכותי וגם שומרים על האתר מאובטח.

השאר תגובה





03-6443777