טלפון: 03-6443777  אימייל: info@digital-college.co.il

דרכים פשוטות לשיווק העסק שלכם

על מנת שבעלי עסקים יוכלו להגדיל את ההכנסות והרווחים של העסק, עליהם לנקוט בכל מיני שיטות שיווק. כיום, ניתן לשווק את העסק באמצעות אפיקים שונים וכמעט בכל סדר גודל של תקציב. החוכמה היא לשמר את הלקוחות הישנים ולדעת כיצד לשווק ללקוחות החדשים.
אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולגלות דרכים פשוטות לשיווק העסק.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

חקר שוק ואיפיון קהל היעד

חברות סקרים יכולות לערוך סקרי שוק וכך בעלי העסקים יכולים להבין לעומק מי הם הלקוחות שיכולים להתעניין במוצרים והשירותים שהם מציעים, מהם הצרכים שלהם ואיך בעלי העסקים יכולים לספק אותם. כמו כן, באמצעות סקרי שוק, אפשר ללמוד על המתחרים ולכוון את המוצרים לקהלי היעד המתאימים. כך אפשר להתבלט וגם לשווק את העסק בצורה שתהיה ממוקדת ונכונה.

שימור לקוחות

אם יש לעסק לקוחות קיימים, ההשקעה בהם היא מאוד משתלמת ומדוע? כי אלה כבר עשו את הצעד הראשון ורכשו מוצרים ושירותים מהעסק. כלומר הם כבר סומכים על העסק ועל כן יש סיכוי גדול שהם יחזרו לרכוש ממנו בשנית. כמו כן, לקוחות קיימים שהייתה להם חוויה טובה, ימליצו על העסק לחברים ובני משפחה. על מנת לשמר את הלקוחות הללו, מומלץ להקים מועדון לקוחות (היעזרו בחברה המספקת את השירות). אפשר להעניק מתנות ממותגות, להודיע על הנחות ומבצעים, לעדכן על מוצרים חדשים ועוד.

כנסים וירידים

דרך מצוינת על מנת להגיע לקולגות וגם ללקוחות חדשים, היא באמצעות השתתפות בכנסים וירידים. מומלץ מאוד להגיע אליהם, כאשר מביאים מוצרים ממותגים של העסק. חשוב לבחור מוצרים שיהיו שימושיים. כמו כן, המוצרים צריכים לייצג את המותג, את השפה שלו וכמובן את הצבעים שלו.
כך הלקוחות יוכלו לזהות את העסק ללא בעיה ולהרגיש הזדהות עימו.

קידום ממומן

באמצעותו אפשר לחשוף את העסק לקהל יעד קיים וגם לקהל חדש. כיום, מערכת הפרסום של גוגל, מציעה כלים מתקדמים שמאפשרים להגיע לקהל היעד המתאים וכמו כן לקהל שהתעניין במוצרי העסק בעבר. על מנת להקים קמפיין ממומן, יש לפנות לחברת קידום מקצועית (בדקו אם יש עליה המלצות וכמו כן כמה שנות ניסיון יש לה בתחום השיווק הדיגיטלי ובפרט בתחום הקידום הממומן).
כך יהיה אפשר להבטיח שהקמפיין יהיה מוצלח וגם אפקטיבי. 

שיווק באמצעות תוכן איכותי

ניתן לצור תוכן איכותי וגם רלוונטי וכך לעניין לקוחות פוטנציאליים במוצרים והשירותים שהעסק מציע. הדרכים הפופולאריות לכתיבת תוכן הן כתיבה לבלוג באתר האינטרנט של העסק, הפצת תוכן באתרים חיצוניים, כתיבת פוסטים ברשתות החברתיות, יצירת סרטוני וידאו ועוד.

לסיכום

אלו הן רק חלק מהדרכים בהן אפשר לשווק את העסק. המטרה העיקרית היא הגדלת המכירות והרווחים. זכרו שעם מיקוד וגם הגדרת מטרות נכונה, אפשר לממש בקלות את הפוטנציאל העסקי.

השאר תגובה





03-6443777