שיווק דיגיטלי דווקא בתקופה של "אחרי החגים"

אנו עומדים על סף תקופת חגי תשרי המביאה עמה המון חופש מבורך. אמנם זהו זמן נהדר בו אפשר לבלות עם המשפחה ולנוח, אך לבעלי עסקים מדובר בתקופה לא אידיאלית בכלל. מצד אחד במהלך החגים כמות הרכישות מצטמצמת בגלל שכולם כבר רכשו את המתנות לפני התקופה. מצד שני, לאחר החגים אנשים מצטמצמים כלכלית משום שבמהלך החגים עובדים פחות וההוצאות היו גדולות. אז איך בכל זאת רותמים את תקופת "אחרי החגים" לטובת השיווק הדיגיטלי של העסק? הנה התשובות לפניכם:

היעזרו בפסק הזמן כדי לתכנן קדימה

אז נכון שאף בעל עסק לא אוהב תקופות בהן ההכנסות יורדות ובצדק, אך תקופת אחרי החגים היא אינה גזר דין מוות, רק תקופה שיכולה לתת לכם פרספקטיבה. זו ההזדמנות שלכם לתכנן בחוכמה את הקמפיינים העתידיים שלכם. תכננו עם משרד הפרסום שלכם אסטרטגיית שיווק דיגיטלי לאחרי החגים, שתאיר את המוצרים או השירותים באור חדש שימשוך רכישות. 

זה הזמן להזניק את הקידום האורגני

תקופת החגים היא אינה זמן בו כדאי להשקיע בקמפיינים ממומנים ברשת. סביר להניח שהקמפיינים לא יזכו לחשיפה אופטימלית וגם אם כן אנשים נמנעים מרכישות שאינן חיוניות כמה שרק ניתן בזמן הזה. עבורכם זהו זמן נהדר לטפח את הקידום האורגני של העסק, כדי שהחשיפה תגדל כמה שיותר לאחר החגים. פרסום בגוגל בצורה אורגנית שווה זהב, אך כדי להגיע לראש תוצאות החיפוש צריך להשקיע עבודה שאינה מתרחשת ברגע. לכן, תקופת החגים והזמן הסמוך אחריה, זהו הזמן להזניק את הקידום האורגני קדימה. 

אל תשכחו שמאחורי הפינה מחכים חגי השופינג

בכל חודש נובמבר עולם הקניות גועש ומשגשג, הודות לחגי השופינג האהובים – סייבר מאנדיי, בלאק פריידי, יום הרווקים הסיני ושופינג איי אל. זו התקופה בא עליכם לחשוף את העסק בפני כמה שיותר עיניים חדשות, שכן יש כאן הזדמנות עסקית אדירה. אנו ממליצים להקדיש את הזמן של "אחרי החגים" כדי להכין את הקמפיינים לקראת חגי השופינג. עם השיווק הדיגיטלי הנכון תוכלו להגדיל את ההכנסות שלכם בצורה משמעותית ולפצות על תקופת החגים המדשדשת בקלות רבה. 

שימו דגש על מוצרים חיוניים

אם העסק שלכם מציע מוצרים או שירותים החיוניים לאנשים בכל עת, אין כל סיבה שתמנעו מפרסום שלהם לאחר החגים. אמנם סביר שהלקוחות יוותרו על רכישות פנאי, אך יש רכישות ושירותים שאנשים צריכים תמיד, גם אחרי החגים. זה הזמן שלכם להאיר את המוצרים והשירותים הללו באור בוהק, כדי להזכיר ללקוחות הפוטנציאליים היכן יוכלו למצוא את מה שהם מחפשים. העבירו את המוצרים והשירותים שאינם הכרחיים לאש קטנה, שכן הם ככל הנראה לא יביאו להכנסות הרצויות במהלך התקופה הזו. שיווק חכם יסייע לכם להצמיח את העסק גם בתקופה הלא אידיאלית הזו. 

השאר תגובה





03-6443777