מה חשוב שתבדקו לפני רכישת קרנות השקעה בנדלן

כל אחד ואחת מאיתנו, מחפשים דרכים שונות כיצד לייצר מהכסף שלנו כסף נוסף ובמילים אחרות, איך לגרום לכסף שלנו לעבוד בשבילנו. אנחנו יכולים ליהנות מדרכים סולידיות, כגון פתיחת תוכניות חסכון, יש לנו אפשרות להשקיע בנכסים ומשאבים פיזיים, למשל מבני מגורים או נכסים אחרים אותם ניתן להשכיר ולייצר כך הכנסה נוספת, וכן, יש לנו אופציה להשקיע במוצרים פיננסים שונים, אגרות חוב, מניות ועוד.

אחת האופציות הנפוצות ביותר להשקעה בקרב צעירים ומבוגרים, גברים ונשים, היא קרן השקעות נדלן. קרנות אלו פועלות בישראל ובחו"ל ומספקות מסלול השקעה אטרקטיבי עבור משקיעים שיכולים לעמוד בתנאי הקרן ומוכנים להיות מספיק סבלניים, בשביל לראות כיצד הקרן מייצרת עבורם מסלול הכנסה נוסף.

איך פועלת קרן השקעות בנדלן?

הרעיון של קרן השקעות בנדלן, היא לחפש עבור המשקיעים אופציות השקעה אטרקטיביות מבחינת תשואה, בהתאם ליכולות הכלכליות שלהם ובהתאם לסכומים שהם מוכנים להשקיע לאורך זמן. המשקיעים הם אלה ששמים את הכסף שלהם בקרן, ומנהליה משקיעים אותו בנדלן במקומות שונים, על מנת לייצר עבור המשקיעים רווח כפי שהם מצפים לקבל ממנה.

ההשקעות יכולות להתבצע הן בישראל והן בחו"ל, באופן טבעי, ברגע שמחליטים להשקיע בחו"ל אז ההיצע גדל. הקרן בוחנת כל השקעה והשקעה, מה התנאים ועד כמה באמת משתלם לה ולמשקיעים שלה להשקיע בנכס מסוים, ולאחר מכן היא מפנה לשם כספים מתוך כוונה, כאמור, לייצר מסלול הכנסה אטרקטיבי למשקיעים.

חשוב לציין, קרן השקעות בנדלן פועלת על פי כללים, על פי חוזה מאוד ברור מול המשקיעים וכמובן על פי דרישות החוק, בכל מדינה ומדינה. כל משקיע שבוחר להצטרף לקרן מסוימת, אמור לדעת איך היא פועלת ואמור לדעת מה הוא יכול לקבל ממנה. כל מה שעליו לעשות זה לבחון מה הקרן מציעה ועד כמה באמת משתלם לעבוד איתה.

איך בוחרים קרן השקעות בצורה נכונה?

בשביל לבחור קרן השקעות בנדלן בצורה נכונה, עלינו לבחון תחילה את תיק ההשקעות של הקרן. היכן היא משקיעה, באילו מדינות, באילו נכסים, עד כמה באמת ההשקעות יכולות להשתלם לנו לטווח הרחוק. חשוב לזכור, מאחר ומדובר בהשקעות בנדלן, אז ההשקעה היא לטווח ארוך ולא לטווח קצר. לכן גם צריך להיות מאוד סבלניים עם ההשקעה.

חשוב לבחון איך הקרן עובדת מבחינת חיפוש ומציאת השקעות. לכל קרן יש אנליסטים ואנשי מקצוע שאמורים לבחון כל אופציה להשקעה ולהחליט האם היא ראויה או לא. אנחנו צריכים לבחון איך הקרן עליה אנחנו פונים פועלת, בשביל שנוכל לישון בלילה בשקט, בידיעה שהכסף שלנו נמצא אצל האנשים הנכונים.

אחרי כל זה, עלינו לבחון את תנאי ההשקעה, דמי ניהול, וכל פרט אחר שקשור הן לעלויות ההשקעה והן להיבטים הקשורים למשיכת רווחים, ריביות ועוד.

השאר תגובה





03-6443777