דפי מכירה באינטרנט: כך תפתחו חנות אונליין בכמה צעדים פשוטים

יש לכם מוצרים ועדיין לא התחלתם למכור אותם ברשת האינטרנט? הגיע הזמן לעשות את הצעד הגדול ולפתוח חנות מקוונת. כך תוכלו להגיע לקהלים שלא נמצאים בקרבת העסק שלכם וגם תוכלו למקסם משמעותית את המכירות שלכם.
המשיכו בקריאת המדריך אם קיבלתם את ההחלטה ואתם מעוניינים לצאת לדרך ולהקים חנות אונליין משלכם.

מס' 1 – עשו מחקר שוק

תסכימו איתנו שהרשת מלאה באתרי מסחר. לפני שאתם פותחים אתר משלכם, מומלץ שתתרשמו מהמתחרים. כך תוכלו לדעת מה טוב ומה פחות טוב. בדקו מה אהבתם באותם אתרים והאם קטלוג המוצרים המוצג בהם ברור, האם תהליך הרכישה קל ועוד.

מס' 2 – בחרו את הפלטפורמה המתאימה

חנות אונליין אפשר להקים בשתי צורות והן: להעלות את המוצרים שלכם באתר צד שלישי כמו eBay למשל או להקים חנות עצמאית משלכם. יש חיסרון בצורה הראשונה שהוזכרה לעיל, שכן אין אפשרות לשלוט על המראה החנות ובכלל לשלב את המותג שלכם. באופציה השנייה, תוכלו להשפיע על העיצוב של החנות, על חווית המשתמש ועוד. לשם כך, מומלץ לבדוק המלצות לגבי בוני אתרים ובפרט כאלה שיש להם התמחות בבניית חנות אונליין. כמו כן, יש לוודא איתם שהאתר יהיה מותאם למובייל. 

מס' 3 – רכשו דומיין

שם החנות או המותג שלכם צריך להיות גם שם הדומיין שלכם. זה נראה מקצועי ומשדר אמינות. עלות רכישות דומיין מסתכמת בכמה עשרות שקלים המשולמים פעם בשנה. 

מס' 4 – נסו לאפיין את האתר

אם החלטתם על הפלטפורמה המתאימה וכמו כן יש לכם בונה אתרים, כעת הגיע הזמן לעבור לשלב מתקדם יותר והוא אפיון החנות. מה הכוונה? כאן יהיה עליכם להחליט כיצד תיראה החנות. יש כאן התייחסות לסגנון העיצוב, לפלטת הצבעים, להצגת קטלוג המוצרים, לתמונות, לטקסטים ועוד. 

מס' 5 – בחרו את ספק הסליקה שלכם

על מנת שיהיה אפשר לשלם באתר אונליין, עליכם לספק ללקוחות שלכם דרכי תשלום. איך תעשו זאת? באמצעות שירותי סליקה באינטרנט המוצעים על ידי חברות שונות. כאשר ייבחר שירות הסליקה, המתכנת יטמיע אותו בחנות שלכם. אגב, במידה ואתם סולקים בסכומים גבוהים, אז בדקו האם ישתלם לכם יותר לסלוק בעצמכם וזאת באמצעות חברות האשראי. כמו כן, חשוב מאוד שללקוחות שלכם תהיה אפשרות לשלם בכל מותגי האשראי.

מס' 6 – העלאת תכנים לאתר

כאשר השלד של האתר קיים, יש להמשיך ולהעלות אליו מוצרים, להוסיף תמונות וכמובן להוסיף תכנים מתאימים. אין ספק שמדובר על תהליך מורכב ועל כן אם אין לכם זמן וסבלנות להתעסק איתו, תוכלו לבקש את השירות מהחברה שבנתה לכם את האתר. 

מס' 7 – התחילו בשיווק

אם החנות שלכם באוויר, הגיע הזמן להתחיל בשיווק. רצוי להוסיף את כתובת החנות לאריזות, לכרטיסי הביקור ולחותמת המייל שלכם. כמו כן, רצוי גם לתלות שלטים בחנות הפיזית ולפרסם מודעות בעיתונים וכמובן בדף הפייסבוק העסקי וכמו כן להקים קמפיינים פרסומיים בגוגל.
שיהיה בהצלחה!

השאר תגובה





03-6443777