טלפון: 03-6443777  אימייל: info@digital-college.co.il

פרסום בדחיפה VS פרסום במשיכה

מאת אבישי פרוינד | ינואר 20, 2016 | 0 Comments
פרסום בדחיפה מול פרסום במשיכה

בעולם הפרסום באינטרנט קיימות שתי גישות עיקריות לפרסום: פרסום במשיכה ופרסום בדחיפה. פרסום במשיכה המשמעות של פרסום במשיכה היא שמודעת הפרסום תופיע רק לאחר שהגולש מבצע פעולה אקטיבית. כך לדוגמה הגולש רשם מושג מסויים בשורת החיפוש וגוגל "הזריק" לעמוד מודעה המתאימה לחיפוש לביטוי. אם מישהו יחפש  בגוגל "מומחה לפייסבוק" סביר להניח שמודעות ממומנות של מומחי…

קרא עוד

פרסום בגוגל מול פרסום בפייסבוק

מאת אבישי פרוינד | דצמבר 20, 2015 | 0 Comments
billionphotos-1849487

רבים מידידי הקרובים, וגם ידידי הרחוקים, פנו אלי בבקשה שאעשה סדר בנוגע לשתי שיטות הפרסום העיקריות ברשת: פרסום בגוגל מול הפרסום בפייסבוק. להלן מאמר המפרט את היתרונות והחסרונות של כל שיטת פרסום. פרסום בגוגל הפרסום ב-Network Google Search – רשת החיפוש של גוגל, מופיעות מודעות הפרסום מעל לתוצאות החיפוש הרגיל או מתחתן. כך גם במכשירים סלולריים. פרסום…

קרא עוד